عشق یعنی...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, :: 9:52 ::  نويسنده : reza

 عشق یعنی:

وقتی نیستش به یادشی و می خوای باهاش باشی 

وقتی باهاشی همش می خوای نگاش کنی 

وقتی نگاش میکنی دوست داری از ته قلب شاد باشه 

و وقتی داری نگاش میکنی و میفهمی از ته قلب خوشحاله عاشق تر شی



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

mohadeseh
ساعت21:17---20 اسفند 1392
نخ داخل شمع از شمع پرسید:چرا وقتی من میسوزم تو هم آب میشی؟شمع گفت مگه میشه کسی که تو قلبمه بسوزه و من اشک نریزم؟
این پست شما خیلی قشنگه خوشم اومد موفق باشید


mohadeseh
ساعت20:46---13 اسفند 1392
سلام رضا جان ممنون نظر لطفتونه...
این مطلبتون واقعا عالیه.... دوست داشتم....
خیلی کم به وبم سر میزنی؟


من هنوز نمردم ..㋡
ساعت21:52---9 اسفند 1392
میـشود همیـن حـالا ؛ همین لحظه ! حتـی اشتبـاهی ... یادم بیفتی ... !؟

ܓܨ♥҈ƙḩāᴎØϻ ßä҈ȴä♥ܓܨ
ساعت16:49---8 اسفند 1392
نيستش!!!

نميدونم كجاست؟

چه ميكنه؟

ولي ميدونم ندارمش...!!!!!!!


mohadeseh
ساعت22:41---6 اسفند 1392
باران کـه میبـارد…… دلـم بـرایت تنـگ تـر می شـود….. راه می افـتم … بـدون ِ چـتـر … من بـغض می کنـم ….آسمـان گـریـه ...@}-...

nafas
ساعت21:56---5 اسفند 1392

پسر که باشی

شب که دلت از تنهایی بگیرد

نمیتوانی به هیچکس رو بزنی ،

سیگاری روشن میکنی و
خودتو اشکاتو پشت دودش مخفی میکنی …

این است مرد بودن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان